sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Lusikkakoruja

Päätinpä minäkin kantaa korteni kekoon lusikkakorujen maailmassa, kun niitä niin olen messuilla ym ihaillut. Muutamia olen sahaillut poikki, tarkoituksena tehdä rannekoruja. Yksi on valmis, toinen työn alla... Kuppiosan koen haastavammaksi. Ideoita olisi, mutta ehkä vielä ei riittävästi taitoa. No, sitä kerrytellessä... Tämäkin koruseni odottaa kesää ja tulevaa lomareissua!! (Joka onneksi ei ole ihan niin kaukana).



I decided to make my contribution to the world of spoon jewellery as well. Some old silverspoons I have sawed and one bracelet ready, second on the way.. just what to do with the other part of the spoon? I do have some ideas, but maybe not enough skills yet to put them into the practice. So here, while am slowly learning, one piece. Waiting for summer and holiday, which thank god is before the summer!

3 kommenttia:

  1. Kiva :) onko sulla siinä lenkki, vaiko reikä, mistä nuo menee toiselle puolen?

    Kuule, voisitko harkita ottavasi tuon sanavahvistuksen poies blogistasi, niin kommentointi olisi huomattavan paljon helpompaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt pitäisi olla sanavahvistus pois käytöstä.. mä olen niin ulalla näiden blogien kanssa, enhän mä tiedä mitä se edes tarkoittaa :-)
      Lusikkapesässä on 2 pientä reikää joista helmet on kiinnitetty. Yksinkertaisempaa kuin ruveta juottamaan pikkuruista lenkkiä - ainakin minulle.

      Poista
    2. Luulenpa että toimiikin paremmin nuin :)

      Poista